Zbiórka 13.02.2015r. godz. 1730 w sali Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pszczynie przy ul. Bogedaina. Na dole strony fotka budynku oraz mapka (tam gdzie było walne zebranie).
Rozpoczęcia 1800
Tematem przewodnim maratonu s± "Podróże małe i duże :)" i nie tylko :).
Zakończenie 14 lutego około 800
Po każdej projekcji krótka przerwa
W trakcie spotkania, będzie można wypić kawę, herbatę ewentualnie co¶ zje¶ć
Koszt 5 zł. - zakup kawa, herbata, co¶ do jedzenia itp. Słodycze we własnym zakresie - jak zwykle ciasto/a mile widziane.
Spotkanie skierowane jest dla osób będ±cych członkami Klubu, osoby, które nie s± członkami Klubu a chciałaby wzi±ć udział w spotkaniu prosimy o wypełnienie i dostarczenie (w dniu spotkania) deklaracji członkowskiej UKST "DIABLAK".
ilo¶ć miejsc: 30decyduje kolejno¶ć zgłoszeń
(w razie problemów z przyciskiem proszę o kontakt mailowy)
karimaty i ¶piwora (jakby kto¶ się zbytnio zmęczył można będzie się zdrzemn±ć)
kubek, łyżeczka, sztućce
jak zwykle co¶ na słodko, jakie¶ ciasto może kto¶ upiecze, kanapki itp. itd.
WAŻNE!!! UCZNIOWI (nawet pełnoletniemu) ZAPEWNIA SIĘ OPIEKĘ PRZEZ CAŁY CZAS TRWANIA SPOTKANIE DLATEGO UCZESTNIK MOŻE OPU¦CIĆ WCZE¦NIEJ SPOTKANIE TYLKO POD OPIEKˇ RODZICA. (ten warunek nie dotyczy osób dorosłych nie będ±cych uczniami)
Organizator zastrzega sobie możliwo¶ć zmiany odpowiednich godzin wynikłych z przyczyn technicznych, ł±cznie z odwołaniem imprezy.
Osoby które do tej pory nie brały udziału w wyjazdach proszę o wcze¶niejsze przesłanie na: skkt.diablak@gmail.com następuj±cych danych:
Imię Nazwisko
Adres
tel domowy/rodziców
Pesel
nr gg. w celach kontaktowych
Dane te pozwol± na sprawne przygotowanie dokumentów niezbędnych przy organizacji wycieczek.